środa, 24 czerwca 2015

Skittles mani + plytka BP-L003




W końcu jestem po baaaardzo długiej przerwie, mam nadzieję, że mnie nie opuściliście :). Nie będę obiecywać, że wracam "na stałe", ale postaram się wrócić do w miarę regularnego pisania. Albo inaczej, będzie więcej zdjęć, mniej pisania, no chyba, że najdzie mnie wena do uzewnętrznienia się :D to wtedy przeczytacie dłuższego posta ;).
Zapraszam Was teraz na zdobienie. Po zdjęciu hybryd moje paznokcie wyglądają tak:



Jednym z użytych lakierów jest Under the blacklight od Color Club, którego posiadam dzięki Ona jedna, a ich trzech ;) jeszcze raz dziękuję Madziu za to, że dzięki Tobie mam tego pięknisia :).


Stemplowałam srebrnym KABOSem, którego pokazywałam Wam na przykład TUTAJ.


Użyta płytka to BP-L003, która jest dostępna na stronce BornPrettyStore, a dokładnie TUTAJ.


Jeśli macie ochotę na zakupy to możecie skorzystać z 10% rabatu na cały asortyment ;)



Oto lakiery, których użyłam do tego mani. Nie będę ich wypisywać, bo miało być mało pisania :P. Jeśli jednak jesteście któregoś ciekawe to pytajcie w komentarzach. Całość pokryta topem CND Vinylux.



Co o tym wszystkim myślicie?  Z chęcią poczytam :)
Miłej nocki papa


14 komentarzy:

  1. Soczyste kolory idealne na lato, a srebrny wzorek jest zwieńczeniem dzieła, świetne ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności - bardzo lubię tę płytkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale neonowo! EKSTRA ;D Szczególnie podoba mi się ten środkowy paznokieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Superanckie połączenie! Mam fazę na neony, ale jednak odczuwam braki w tym zakresie - jak się sprawdza lakier z Smart Girls Get More? Kolor daje po oczach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajnie kryje :) 2-3 warstwy dają radę, przypomina mi Orly Key lime twist, jednak ma chyba więcej zielonych tonów

      Usuń
  5. jakie śliczne kolory! ciekawi mnie ten z Smart Girls. Daje radę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jest :) 2-3 warstwy bez białej bazy kryją bardzo fajnie, co jak na neon jest niezłym wynikiem ;)

      Usuń
  6. Super wygląda taki kolorowy mani i świetny wzorek ;) szkoda, że nie doszła do mnie ta płytka

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki piękny kształt <3 mani cudne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne mani, takie żywe, wesołe :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny efekt, idealny manicure na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne! boskie kolory i przepięknie wykończone stemplem :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze, zarówno te pozytywne, ale także te krytyczne - czasem warto MĄDRZE skrytykować, abym mogła się poprawić następnym razem. Mam jednak nadzieję, że tych negatywnych będzie jak najmniej :). Obraźliwe będą usuwane.
Proszę również o niezostawianie linków w komentarzach! Jeśli będę chcieć to na pewno do Was zaglądnę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...