piątek, 21 listopada 2014

Cała kolekcja holosiów od Carla Cosmetics Gel Like 4D



Witajcie :) mam dzisiaj dla Was całą kolekcję lakierów holograficznych, które nabyłam w ostatnim czasie. Jak wiecie z mojego fanpage'a zakupiłam całą tę kolekcję w chińskim markecie i od razu podbiła ona moje serce :). Zresztą nie tylko moje :). Lakiery są bardzo fajnej jakości, efekt holo jest bardzo dobrze widoczny w każdym z nich i nie tylko podczas słonecznej pogody.

Jednego z nich pokazywałam Wam już TUTAJ, teraz przyszedł czas na resztę. Jeśli chodzi o aplikację i usuwanie, wszystkie właściwości są takie same w przypadku każdego koloru (tak więc warto zaglądnąć do tamtego posta, bo nie będę się powtarzać), natomiast trwałość to pojęcie względne, u każdej z nas będzie wyglądać inaczej - u mnie niebieski trzymał się trzy dni, po tym czasie lekko starły się końcówki. Zapraszam na zdjęcia :).

(Uwaga! Tym razem zdjęć jest bardzo dużo, więc nie będę Was zbyt długo przynudzać :).)


Carla Cosmetics Gel Like 4D - #1HOLO

Carla Cosmetics Gel Like 4D - #2HOLO

Carla Cosmetics Gel Like 4D - #3HOLO

Carla Cosmetics Gel Like 4D - #4HOLO

Carla Cosmetics Gel Like 4D - #5HOLO

Zdjęcie z lampą

A tutaj cała kolekcja razem, zobaczcie jaki piękny linearny efekt holograficzny możemy zobaczyć, chociaż zdjęcia (tym razem z lampą, aby ukazać je w pełnej krasie) i tak nie oddają całego ich piękna.

Zdjęcie z lampą


Cudne holosie postanowiłam przyozdobić stemplem, który pochodzi z płytki BP-22 (aktualnie w cenie $0,99) od BornPrettyStore. Płytka pochodzi z nowej kolekcji, na której punkcie chyba wszyscy ostatnio oszaleli :). Zamówiłam parę sztuk i ja, jestem z nich bardzo zadowolona. Wzory odbijają się fantastycznie i są przepiękne. Jeśli chcielibyście się skusić na płytki od nich to zaglądnijcie TUTAJ, na pewno wybierzecie dla siebie coś ciekawego.

Zdjęcie z lampą

Zdjęcie z lampą

Dodatkowo możecie skorzystać z mojego kodu rabatowego U2G10 na cały asortyment. Wynosi on 10% wartości towaru. Także można poszaleć :). Aha i pamiętajcie, że wysyłka w każdy zakątek świata jest darmowa ;).


Do stemplowania użyłam tym razem czerni od Mollon PRO, którą wygrałam wraz z innymi kolorkami w facebook'owym konkursie halloween'owym - lakier jest bardzo dobrze napigmentowany, kryje idealnie po jednej warstwie. Oprócz tego jest troszkę rzadszy niż np. lakier do stempli od Essence i przez to fajnie rozprowadza się po blaszkach :). Pozostałe lakiery tej firmy jakie mam, również nadają się do tego celu.


Jak widzicie cała kolekcja prezentuje się pięknie. Nasunęło mi się takie skojarzenie, że jest dość podobna do kolekcji Trele Pastele Colour Alike od colorowo.pl, no, może kolory nie są tak intensywne. Ale co najciekawsze, nie przepadam za fioletem i zielenią na pazurkach, a to właśnie te kolorki podobają mi się najbardziej :) (myślałam, że będzie to pokazywany wcześniej niebieski). Może to przez efekt holo jaki dają - fiolet jest chyba najmocniejszy, co widać na zdjęciach.

Zdjęcie z lampą

A co Wy o nich myślicie? :)
Pozdrawiam

15 komentarzy:

  1. ładne te holosie ;) u mnie w chińskim sklepie też jest masę przeróżnych holograficznych i nie tylko ;) ciekawe jak z ich trwałością; płyteczka świetna , a Twoje mani fantastyczne ;) od razu przyciąga wzrok ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie zanim doczytałam do końca to też zauważyłam, że fiolet mój ulubiony jest najmocniejszy :)
    Piękne kolory choć za zielenią także nie przepadam. W świetle lampy (słońca też by tak było) widać ich największy czar natomiast każde holosie w swietle dziennym już takiego efektu nie ukazują jak słońca nie ma. Piękna płytka akurat tej nie bede miala ale inne owszem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. kompletnie nie znam tej firmy, ale holośki prezentują się obłędnie :) chyba zaglądnę do mojego chińczyka...

    OdpowiedzUsuń
  4. również nie znam firmy , ale robią wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna kolekcja holo (zaluje, ze nie mam dostepu do takich 'skarbkow'), faktycznie swietnie sie prezentuja :) szczegolnie z pieknym wzorkiem plytkowym- brawo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne holosie, a za stempelkami - bajka! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne te holosie ♡ a ten fiolet na ostatnim zdjeciu.... wow!! Wygląda bosko :) zresztą całe mani śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne mani a holosie jak najbardziej budzą me zainteresowanie - a jakże! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wooooooooo! Ten niebieski jest moim faworytem! <3
    A jak dołożyłaś ten stempelek to jestem w siódmym niebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cieszę się że również je posiadam, niebieski najpiękniejszy <3

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie te kolory są tak do siebie podobne, że nie ma chyba większego znaczenia jaki się akurat wybierze :-) Ale super prezentują się na paznokciach, już nie mogę się doczekać, aż mi pazury odrosną i zacznę znowu malować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie mogę zamówić takie lakiery? :) Jest jakiś sklep internetowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stacjonarnie może być je ciężko znaleźć, ale z tego co wiem, sprzedawca Bajszer oferuje je na Allegro ;)

      Usuń
  13. Mam je i zapomniałam o nich ... wstyd :(

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze, zarówno te pozytywne, ale także te krytyczne - czasem warto MĄDRZE skrytykować, abym mogła się poprawić następnym razem. Mam jednak nadzieję, że tych negatywnych będzie jak najmniej :). Obraźliwe będą usuwane.
Proszę również o niezostawianie linków w komentarzach! Jeśli będę chcieć to na pewno do Was zaglądnę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...