wtorek, 24 listopada 2015

Moja kolekcja hybryd - recenzja wzornika od Lady Queen


Witajcie :) dzisiejszy post będzie nieco inny niż wszystkie dotychczasowe, bowiem chcę Wam pokazać moją skromną kolekcję hybryd. Jedni wiedzą, inni nie, że poza pracą lubię tworzyć pazurki innym osobom :) Moją twórczość u innych możecie zobaczyć na TEJ stronce ;).
Zaczynałam skromnie od kilku kolorów, jednak z biegiem czasu moja kolekcja zaczęła się powiększać. Na początku kolory przenosiłam na wzorniki w kształcie słoneczek, jednak na dłuższą metę zaczęłam zastanawiam się właśnie nad takim wzornikiem, jaki widzicie na zdjęciu powyżej. W końcu nadarzyła się okazja i gdy tylko sklep Lady Queen zaoferował mi współpracę, to zdecydowałam się właśnie m. in. na TEN wzornik. Na początku zapraszam Was jednak na obejrzenie mojej kolekcji :). (Trochę jestem zła, bo zdjęcia nie wyszły tak jak chciałam (pogoda, światło :( ), ale musicie się tym zadowolić. Być może niedługo to się zmieni, bowiem planuję zakup czegoś, dzięki czemu moje zdjęcia będą o niebo lepsze :).)
Moja kolekcja liczy aktualnie 39 kolorów: 38 to kolorki Semilac'a, a 1 zaplątał mi się przypadkiem od Artlak'a. Zdjęcia pokazują po kilka sztuk kolorków w kolejności takiej, jak na wzorniku.

Od lewej: 031 Black Diamond, 081 Night in Vegas, 105 Stylish Gray, 093 Silver Dust, 087 Glitter Indigo, 013 Indigo, 000 Lazure Dream

Od lewej: 005 Berry Nude, 097 Indian Roses, 136 Creamy Muffin, 037 Gold Disco, 083 Burgundy Wine

Od lewej: 098 Elegant Cherry, 028 Classic Wine, 026 My Love, 039 Sexy Red, 038 Coral Beach, 033 Pink Doll

Od lewej: 102 Pastel Peach, 130 Sleeping Beauty, 127 Violet Cream, 035 Bright Lavender, 034 Mardi Grass, 109 Miss of the World

Od lewej: 023 Banana, 55 Artlak, 143 Fresh Lime, 022 Mint, 048 Bright Emerald, 001 Strong White, 002 Delicate French

Więc jak widzicie moja kolekcja nie jest mała i ciągle się powiększa :).
Teraz chciałam parę słów o wzorniku: są to mleczno-białe patyczki plastikowe w ilości 50 sztuk (bardzo dużo, na standardowym wzorniku słoneczku jest tylko 20 szt), zakończone tipsem, na który nakładamy lakier. Z drugiej strony są zakończone małym otworkiem, przez który przekładamy taką długą śrubę, na której wszystkie się trzymają. Patyczki są długości około 12 cm, natomiast ta śruba około 9-10 cm. Fajne w nich jest to, że kolory można mieszać i przekładać w dowolne miejsca na śrubie. Teraz jestem zadowolona, bo gdy dokupuję kolor, to bez problemu mogę go umiejscowić tam, gdzie mi się tylko podoba, a nie tam gdzie jest wolny tips. Poza tym, gdy maluję paznokcie i chcę wiedzieć jakie kolory będą do siebie pasować, to po prostu je wysuwam i już widzę :). Mogę bez problemu porównać sobie dwa kolory z końców wzornika. Na słoneczkach nie było na to szans, więc odeszły w niepamięć i teraz używam tylko takich :). Ja pomalowałam go hybrydą, bo akurat do tego był mi potrzebny, ale do zwykłych lakierów także spełni swoją rolę. Jeśli się Wam podoba to możecie go znaleźć TUTAJ. Macie do wyboru wersję mleczną i przezroczystą. Przychodzi "luzem", zapakowany w woreczku, więc trzeba go sobie skręcić samemu. Obecnie jest w cenie regularnej $3,87.


Dzisiejszy post był sponsorowany przez sklep Lady Queen. Jeśli interesuje Was taki wzornik lub chcielibyście kupić coś innego to zapraszam Was na stronkę sklepu. Możecie także skorzystać z mojego kodu rabatowego -15% na cały asortyment. Polecam :)
Pozdrawiam



22 komentarze:

  1. ale pięknych kolorów! mam nadzieję, że też kiedyś będę miała taką kolekcję semilaców :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uważam że te wzorniku to zbawienie, na słoneczku jak miałam kolorystycznie to tylko w dniu robienia, a jak kupiłam kolejny kolor to już musiał być po za kolorami, jak nazbierało mi się ich ponad 80 to na słoneczka byłby za duży bałagan ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow, aż 80?! :) powolutku sobie dążę do tej liczby :D

      Usuń
    2. Jeszcze niedawno miałam 3 pierwsze a teraz ciągle przybywa :-D


      Dokładnie ;-) na prawdę Wystarczy patrzeć żeby były drobne i efekty genialne :-)

      Usuń
  3. Kolekcja wcale nie taka skromna :D 022 wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna kolekcja :D bardzo lubię te wzorniki - są wygodne jeśli któregoś lakieru już nie masz

    OdpowiedzUsuń
  5. piekna kolekcja semilac <3 Naprawdę zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem pokaźna gromadka :) na tle wszystkich kolorów Mardi Gras wybija się na pierwsz plan :) Przynajmniej w 'moich oczach' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) szkoda tylko, że mardi gras wyszedł trochę przekłamany :(

      Usuń
  7. Ile pięknych kolorków;D spora banda;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacja! cudowne kolory i swietna kolekcja Paulinko :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Niektóre bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie wzorniki to bardzo przydatna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporą już masz kolekcję hybryd < do których ja nadal nie mogę się przekonać :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz więcej hybryd niż ja lakierów :D Chociaż może i porównywalna ilość :D Fajna sprawa z tymi wzornikami, ja jeszcze się nie dorobiłam ale nie wiem czy chcę, bo pewnie się okaże że połowa kolorów mi się powtarza i będę zła na siebie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkiem ładny zestaw hybryd ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka cudowna kolekcja :) Zazdraszczam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam tego typu wzorniki już dłużej bo przez to że w pracy też zmieniłyśmy to widze, że lepiej jest z tymi. Ja mam te i słoneczka w dalszym ciągu bo u mnie dziewczyny polubiły tez i starą wersje. Jedyne czym się nasze różnią to tym, że ja mam na kółku a nie na śrubie. Na ali chyba wzielam na BF takie jak Ty masz ale już widze, że mały minus mają. Ja na kółku sobie wybieram miejsce i wsadzam tam gdzie chce bez wyciągania innych patyków.

    OdpowiedzUsuń
  16. 097 bardzo mi się podoba, piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spora kolekcja, piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze, zarówno te pozytywne, ale także te krytyczne - czasem warto MĄDRZE skrytykować, abym mogła się poprawić następnym razem. Mam jednak nadzieję, że tych negatywnych będzie jak najmniej :). Obraźliwe będą usuwane.
Proszę również o niezostawianie linków w komentarzach! Jeśli będę chcieć to na pewno do Was zaglądnę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...