sobota, 6 grudnia 2014

Paczka od Mikołaja :)

Witajcie w dniu 6 grudnia :). Zabieram się za posta od wczoraj i coś nie chce się napisać. Dzisiaj mam dla Was prezent :) w postaci paczki od Świętego Mikołaja na pazurkach. Nie chcę się rozpisywać zbytnio, więc przechodzę od razu do rzeczy.


Pazurki pomalowałam białym kolorkiem od Cleme, następnie odbiłam stemple: renifera z płytki QA19 oraz choineczkę z płytki BP-01, nałożyłam mgiełkę od Smart Girls Get More, aby "papier" ozdobny pięknie się błyszczał i na samym wierzchu farbkami akrylowymi zmalowałam czerwoną kokardę :). Całość utrwaliłam topem Seche Vite. Zapraszam na resztę zdjęć:



Zdobienia wykonałam pędzelkami od BPS, które otrzymałam w ramach współpracy. Malowało mi się nimi wyśmienicie :). Często mam taki zwyczaj, że do wszelkich zdobień wybieram najcieńszy (w tym wypadku żółty) pędzelek (ten jest naprawdę cieniutki, jeszcze takiego nie miałam), jednak tym razem chciałam sprawdzić, jak pójdzie malowanie tym najgrubszym (różowym). I powiem Wam, że całkiem fajnie się nim operowało.


Oprócz aspektów technicznych mogę powiedzieć, że mają bardzo fajny design oraz są estetycznie i solidnie wykonane. Bardzo mi się spodobały :). Możecie je dostać TUTAJ. Jeśli chodzi o włosie to niewiele się różnią od TYCH, które już Wam pokazywałam TUTAJ i TUTAJ, no, może ten najcieńszy jest faktycznie bardzo cieniutki, dzięki czemu możemy malować naprawdę drobiazgi. Poza tym różnią się tylko wyglądem.


Oprócz pędzelków wykorzystałam także dwie płytki od BPS, dostępne TUTAJ i TUTAJ. Gdybyście mieli ochotę na coś z BPS to służę swoim kodem rabatowym U2G10 :). Macie 10 % zniżki na wszystko i darmową dostawę :).


A oto lakiery i cała reszta użyta do stylizacji :). Tym razem także nie chce mi się ich wypisywać i wymieniać, jeśli chcecie wiedzieć konkrety to pytajcie.



Podobała Wam się paczucha od Mikołaja? :) Dajcie koniecznie znać ;)
Pozdrawiam

17 komentarzy:

  1. pieknie i baardzo precyzyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie to wygląda ;) super pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny prezencik :) gratuluję pomysłu na mani, bo jest na prawdę oryginalny :) kusisz tymi pędzelkami.. chyba przyjrzę im się bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A może chciałabyś się zaopiekować moimi paznokciami?:D

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma to jak cienkie pędzelki - święta prawda - a zielone Essence b. mi się podoba. Całe mani b. fajnie zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł :) I ładne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie to zmalowałaś i pomysłowo kokarda mi sie mega podoba ale tło to już oryginał sam w sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny pomysł z tym papierem ozdobnym :) a kokardka wyszłaś ślicznie :) tak mnie te pędzelki zaciekawiły że chyba je sobie zakupie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł! :D I świetne wykonanie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. łaaa nawet zadbałaś o to aby papier do pakowania miał wzorek!! świetne ! właśnie takie szczególiki czynią całość wartościową !! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. prezent trafiony :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki fajny prezencik, bardzo mi się podoba :-) To kiedy mogę się zgłosić po paznokcie ? :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. boski pomysł i wykonanie :D
    gratuluję w kontekście wygranej z CPR na FB :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealny prezencik. Może to jest myśl, żeby na święta ostemplować papier z płytkek paznokciowych :D

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze, zarówno te pozytywne, ale także te krytyczne - czasem warto MĄDRZE skrytykować, abym mogła się poprawić następnym razem. Mam jednak nadzieję, że tych negatywnych będzie jak najmniej :). Obraźliwe będą usuwane.
Proszę również o niezostawianie linków w komentarzach! Jeśli będę chcieć to na pewno do Was zaglądnę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...