niedziela, 23 listopada 2014

Projekt paznokciowy - Tydzień 2: Indiański Tydzień #2 - Indianin :)


Witajcie :). Dziś znowu krótki post i znowu na projekt paznokciowy u Frambuesy. Wczoraj pokazywałam Wam jedno zdobienie przygotowane na tydzień indiański (LINK), dziś przyszedł czas na drugie. Mam nadzieję, że nie jesteście tym znudzone :).



W tym zdobieniu także wykorzystałam motyw piórka (tak naprawdę pomysł na nie dała Madzia M., w ostatnim poście tego nie uwzględniłam ;) Madziu - dziękuję za pozwolenie wykorzystania Twojego pomysłu :). Oprócz tego nie mogło się obejść bez łapacza snów - a jakże! :)


W związku z tym, że mój paznokieć na kciuku daje duże (serio duże :D) pole do popisu, postanowiłam na nim zmalować farbkami twarz Indianina :). Wykorzystałam do tego pędzelki od BPS, które także już pokazywałam Wam TUTAJ. Inspiracja oczywiście pochodzi z Internetu.


Mój kod rabatowy U2G10 dający 10% zniżki na wszystko ciągle jest do Waszej dyspozycji ;).



Do wykonania mani użyłam:
  • Eveline Paznokcie twarde i lśniące jak diament, odżywka - base coat
  • Wibo Extreme Nails, nr 25 - dwie warstwy
  • ASTOR Perfect Stay, nr 303/250 Rojo passion - dwie warstwy
  • Farbki akrylowe
  • Mollon PRO, nr 20 (czarny, na zdjęciach brak) - stemple
  • My Secret Matte Effect (brak na zdjęciu) - matowy top coat
  • Płytka BP-19
  • Seche Vite - top coat


Jak się Wam podoba ten "zestaw"?
Pozdrowionka :)

16 komentarzy:

  1. ŁaŁ świetne! Zazdroszczę takiego talentu.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super efekt koncowy, szczegolnie sam Indianin, wow rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie zrobione, b. mi się też podoba czerwony Astor.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezycja w malowaniu indianina jest oszałamiająca 💙 bardzo mi się podoba Twoje mani... nie mogę powiedzieć nic poza WOW!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Indianin wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  6. boskie zdobienie!
    też kiedyś zrobiłam coś podobnego, tyle, że kolorowałam stemple ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie zestawienia mocnych, kontrastujących ze sobą kolorów, robią wrażenie. Ukłony w stronę Wodza :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądam tak sobie te Twoje zdobienia indiańskie i moje to się przy tym chowa ;) Wódz wymiata :D
    Zostaję na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne pazurki.. Jak tak patrzę na Twojego Indianina to mam wrażenie, że wzorowałyśmy się na tym samym obrazku z neta, a tak różne są nasze interpretacje :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze, zarówno te pozytywne, ale także te krytyczne - czasem warto MĄDRZE skrytykować, abym mogła się poprawić następnym razem. Mam jednak nadzieję, że tych negatywnych będzie jak najmniej :). Obraźliwe będą usuwane.
Proszę również o niezostawianie linków w komentarzach! Jeśli będę chcieć to na pewno do Was zaglądnę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...