poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Ekspertka paznokciowa Pierre Rene & MIYO - zawartość paczki eksperckiej


Witajcie Kochani, dzisiejszy post jest dość późno jak na mnie, ale dopiero teraz miałam chwilkę, żeby go "zmontować", więc wybaczcie za kiepsko obrobione zdjęcia - spieszyłam się, żeby dotrzymać obietnicy ;). Zdobienie ze zdjęcia powyżej mogłyście komentować TUTAJ.

Jak już wiecie z TEGO posta zostałam Ekspertką Paznokciową Pierre Rene & MIYO. Z racji tego (chyba jako ostatnia) otrzymałam paczkę lakierów i innych dodatków do paznokci - moim zadaniem jest m. in. przetestowanie kosmetyków i napisanie kilku recenzji. (Na moim zdjęciu wkradł się błąd w nazwisku - została pominięta jedna literka - już to sprostowałam, ma zostać poprawione. W sumie już się do tego przyzwyczaiłam ;) bardzo często jest przekręcane :P).

Nie przedłużając zapraszam na zdjęcia :). Tak prezentuje się cała moja gromadka:


A tu już bardziej szczeogółowo: zmywacz oraz wysuszacz lakiery w spray'u.


Mix odżywczych olejków do paznokci, korektor do lakieru oraz kredka wybielająca:


Pierwsza piątka lakierów Pierre Rene Professional: Wszystkie kolory (oprócz bezbarwnego ;) ) bardzo mi się podobają ;)

Od lewej: 300 - Transparent; 336 - Classic french; 315 - Summer love; 318 - Always red; 303 - Moon dust

Następna piątka to lakiery MIYO mini drops - urzekły mnie ich kolory - od razu się w nich zakochałam <3 :D

Od lewej, od góry: 156 - Mintcream; 155 - Deep sky blue; 170 - White swan; 169 - Cosmic pink dust; 168 - Light coral

Miniaturki (po 2 ml lakieru) lakierów MIYO Nail Academy do ozdabiania paznokci:

Od lewej: 04 - Street graffiti; 03 - City tiger

Ostatnia piatka lakierów MIYO Nailed It! Tutaj tylko jeden kolorek nietrafiony - reszta świetna!

Od lewej, od góry: 09 - Pearl; 14 - Lemon; 35 - Mars; 16 - Tropicana; 04 - Ink

Do tego dwa piaski - genialne kolory - genialna faktura piasku:

Od lewej: 09 - Bubblegum; 01 - Strawberry coctail

Dodatkowo dwa utwardzacze oraz top matujący:


Peeling do rąk (jeszcze nigdy nie miałam nic podobnego :))


Jak więc widzicie paczka "na bogato" :). A nie wierzyłam, że mi się uda znaleźć w tej dziesiątce - jak widać trzeba próbować mimo wszystko :). Z paczki jestem mega zadowolona, nie spodziewałam się, że aż tyle tego będzie. W najbliższym czasie spodziewajcie się recenzji poszczególnych produktów na blogu. Macie jakieś życzenia specjalne typu co najpierw? :P
Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Bardziej od lakierów jestem ciekawa pozostałych produktów do pielęgnacji paznokci i dłoni, także będę wyczekiwać jak się one spisują :-)
    Fakt, paczka bardzo na bogato, jeszcze kilka takich konkursów i nowa komoda będzie potrzebna :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również jestem ciekawa innych produktów, np. wysuszacza :)
      PS. proszę się nie śmiać z mojej komody :P :D

      Usuń
  2. Chciałabym zobaczyć piaski :) i ten wysuszacz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś czuję, że wysuszacz pójdzie na pierwszy ogień ;)

      Usuń
  3. Piekny zestaw :)- gratuluje Paaulinko!
    Jestes moja idealna bloggerka, ktora hobby traktuje profesjonalnie :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczna paczka, ciekawe jak ci sie dropsiki spisza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja praca bardzo mi się podobała, gratki jeszcze raz :)
    Fajne kolory ci się trafiły lakierów, szczególnie piasków ^^
    Nail Academy dostałyśmy te same :D

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze, zarówno te pozytywne, ale także te krytyczne - czasem warto MĄDRZE skrytykować, abym mogła się poprawić następnym razem. Mam jednak nadzieję, że tych negatywnych będzie jak najmniej :). Obraźliwe będą usuwane.
Proszę również o niezostawianie linków w komentarzach! Jeśli będę chcieć to na pewno do Was zaglądnę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...