poniedziałek, 15 września 2014

Lakier imitujący satynę - Wibo Glamour Satin nr 2



Witajcie dziewczyny :) na prośbę Madzi chciałabym Wam dzisiaj pokazać lakier o satynowym wykończeniu - jest to nowość od Wibo. W ofercie mają 5 kolorów, ja wybrałam ten z numerem 2. Jest jeszcze jeden, który mi się podobał, bodajże z numerkiem 1, ale raczej nie mam zamiaru kupować więcej, z racji tego, że mam już wystarczająco dużo lakierów :) trzeba się w końcu zacząć ograniczać :D. Jeśli jesteście ciekawe jak się u mnie sprawdził to zapraszam dalej.



Nie ukrywam, że byłam go bardzo ciekawa, nie tylko ze względu na efekt satyny (uważam, że można taki osiągnąć malując lakier metaliczny topem matującym), a głównie ze względu na kolor. 


Lakier jest w typowej dla firmy Wibo kwadratowej buteleczce o pojemności 8,5 ml. Konsystencję ma bardzo fajną, troszkę gestszą niż normalnie, ale nie ma problemu przy aplikacji. Myślę, że to zasługa bardzo dobrej pigmentacji, gdyż wystarcza tylko 1! warstwa do pełnego krycia - i tyle widzicie na zdjęciach, oraz świetnie nadaje się do stemli - sprawdzałam :). Jedyny minus w tym wypadku to czas schnięcia - przez pigmentację trwa to tyle co dwie warstwy zwykłego lakieru, jednak bez tragedii. Oprócz tego ma przepiękny kolor, przynajmniej mi się podoba. Według mnie jest to must have tej jesieni - wszystkie 5 kolorków jest typowo jesienne. 


Dwa zdjęcia poniżej zrobiłam dziś rano, czyli w drugim dniu noszenia mani:



Jak widać trochę przetarły się końcówki, może nie wygląda to bardzo tragicznie, ale mnie to już drażni, więc pewnie zaraz go zmyję :). Mimo to, uważam, że lakier daje bardzo fajny efekt i na jakieś większe wyjścia będzie w sam raz :)


Jak się Wam podoba? Macie jakiś z tej serii? A może macie w planach kupić?
Pozdrawiam

20 komentarzy:

  1. Fajne wykończenie, może kupię jakiś lakier z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że warto i że ta seria jest dużo lepsza niż ta z efektem skóry ;)

      Usuń
  2. Ooo i to jest o wiele fajniejsza seria niż ta leather ;) Ten kolorek podoba mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny jest ♥ też muszę go kupić ;) a jakie były jeszcze kolory z tej satynowej serii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co przeglądałam jest jeszcze bardzo ciepły fiolet, coś w brązie/bordo - Lucy go pokazywała parę dni temu ;), granat i piąty nie pamiętam jaki, mi się najbardziej ten spodobał :)

      Usuń
  4. Wygląda świetnie! Jak będę w poblizu Rossmanna muszę z bliska popatrzeć na te wszystkie ich nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny. Bardzo przypomina mi mój pół-matowy z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor jest fenomenalny, ale trwałość mógłby mieć lepszą:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakier pięknie wygląda na paznokciach :) Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny jest, wydaje mi się, że mam od nich podobny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten niebieski wygląda o wiele ładniej niż mój brąz , który jak kupowałam, to myślałam, że to fiolet hehe takie tam było dziwne światło

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny kolor i bardzo ciekawy efekt z tym wykończeniem

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję ♥ bardzo się cieszę, że pokazałaś ten lakier, bo jest boski :) Szkoda, że tak szybko się zciera... ale jest tak piękny, że chyba można mu to wybaczyć, co? I jedna warstwa...wow :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki elegancki, slicznie wyglada na pazurkach. No i oczywiscie w najpiekniejszym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor lakieru do mnie nie trafia, ale wykończenie ma bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie powalił mnie na kolana, raczej nie gustuję w takich kolorach,ale podoba mi się ten półmat na paznokciu.

    OdpowiedzUsuń
  15. O ludzieee już nie pokazuj mi lakierów bo chyba splajtuję :p
    Ten też jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładny, taki tajemniczy. długo się nad nim zastanawialam ale ostatecznie nie wzielam ;/

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze, zarówno te pozytywne, ale także te krytyczne - czasem warto MĄDRZE skrytykować, abym mogła się poprawić następnym razem. Mam jednak nadzieję, że tych negatywnych będzie jak najmniej :). Obraźliwe będą usuwane.
Proszę również o niezostawianie linków w komentarzach! Jeśli będę chcieć to na pewno do Was zaglądnę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...