środa, 3 września 2014

Podsumowanie sierpnia

Witajcie po długiej jak dla mnie przerwie w blogowaniu :). Tak jak Wam wcześniej pisałam, nie miałam zbytnio czasu, żeby pisać posty, a nawet żeby malować pazurki - tak więc trochę sobie odpoczęły od kolorów, pokryte jedynie utwardzaczem. Jeśli czas mi dzisiaj pozwoli to postaram się napisać kolejnego posta - swatch'a wieczorkiem. Muszę powoli nadrabiać zaległości ;).

Nie przedłużając, zapraszam Was na podsumowanie miesiąca sierpnia w moim wykonaniu, który to był bardzo obfity w różnego rodzaju zdobienia i nowości ;). Udało mi się także wygrać kilka konkursów, ale najbardziej jestem dumna z tego, że zostałam ekspertką paznokciową Pierre Rene & MIYO :D. Tym razem bez kolażu, ale pod każdym zdjęciem podlinkowałam tytuły, także jeśli tylko macie ochotę to możecie się przenieść do wybranego posta. Miłego oglądania :).














Oprócz tego na blogu znalazła się również recenzja wysuszacza w spray'u od Pierre Rene oraz zaprezentowałam Wam co znalazło się w mojej paczce eksperckiej także od Pierre Rene & MIYO.

Na koniec chciałam Wam dorzucić zdjęcie lakierów, które zakupiłam w sierpniu - tym razem nie było tego dużo, bo tylko 4 sztuki, z czego także jestem bardzo dumna :). Pomimo tego bardzo dużo nowych egzemplarzy mi przybyło z racji wygranych konkursów. Możecie je zobaczyć na moim Fanpage.


Nie robiłam postów zakupowych przez ostatnie miesiące, w sumie nie wiem czemu, a teraz już się pogubiłam co nowego mi przybyło i po prostu nie pamiętam za bardzo. W związku z tym odpuszczam temat, teraz na bieżąco będę robić podsumowania i przy okazji będę zamieszczać zdjęcia zakupów :).
Pozdrawiam i do następnego posta ;)

11 komentarzy:

  1. ja swoje zdjęcia z zakupami już daje na mojego fp :) bardzo dużo zdobień u Cb się pojawiło w sierpniu i sporo pięknych aż ciężko wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też na FB, ale na koniec miesiąca zbiorcza fotka będzie OK ;)

      Usuń
  2. sierpien byl u Ciebie baaardzo owocny, piekne zdobienia, rewelacyjne lakiery- bardzo lubie zagladac do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Malwy najpiękniejsze ze wszystkich! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten gradient z tasiemkami to mistrzostwo! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama cudeńka udało Ci się zmalować w sierpniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stokrotki i paznokcie panny młodej prześliczne! :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze, zarówno te pozytywne, ale także te krytyczne - czasem warto MĄDRZE skrytykować, abym mogła się poprawić następnym razem. Mam jednak nadzieję, że tych negatywnych będzie jak najmniej :). Obraźliwe będą usuwane.
Proszę również o niezostawianie linków w komentarzach! Jeśli będę chcieć to na pewno do Was zaglądnę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...