poniedziałek, 17 listopada 2014

Vipera BB pastel # 26 oraz Vipera Roulette # 35


Hejka. Dzisiaj kolejny wpis z Viperą w roli głównej. Jakiś czas temu, gdy miałam jeszcze migdałki ;) (obecnie znów mam kwadraciki) postanowiłam pomalować swoje pazurki pozostałą dwójką lakierów Vipera BB, które to wygrałam w konkursie Cztery Pory Roku na FB. Z racji tego, że beż, którego pokazywałam Wam TUTAJ nosiło mi się bardzo przyjemnie, stwierdziłam, że szybko użyję jego braci ;). Oto efekty:



Lakier czerwony o numerze 26 jest z delikatną domieszką koralu - określiłabym ten kolor jako lekko wyblakły czerwony. Wysycha tak samo jak beż, na półpołysk. Akurat na moich zdjęciach zobaczycie go w pełnym połysku, gdyż malowałam pazurki niedługo przed wyjściem z domu i musiałam użyć wysuszacza, aby uniknąć przykrych niespodzianek w postaci zdartego lakieru.


Jego partner to topper z dużą ilością białych kropek i czarnych kwadracików. Bardzo przyjemnie  rozprowadzał się po płytce, nie musiałam jakoś specjalnie łowić drobin, może tylko czarnym troszkę pomogłam równomiernie się ułożyć, aby miało to jakiś wygląd ;). Nie sprawił problemów przy zmywaniu, ale wacik trzeba było lekko docisnąć, żeby wszystko fajnie zeszło.



Do wykonania mani użyłam:
  • Eveline, Paznokcie twarde i lśniące jak diament, odżywka - base coat
  • VIPERA BB pastel, nr 26 - dwie warstwy
  • VIPERA Roulette, nr 35 - jedna warstwa
  • Seche Vite - top coat

Wszystkie produkty Vipera możecie nabyć w ich sklepie internetowym, a dokładnie TUTAJ. Wspomniane u mnie kolorki są dostępne TUTAJ i TUTAJ :).


Gdy nie mam zbyt wiele czasu na malowanki, to szybko sięgam po jakiś ciekawy kolorek i topper i w taki sposób tworzę swoje mani. A Wy co o nim sądzicie? :)
Pozdrawiam

18 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądają ! Idealne połączenie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak robię, nie mam czasu to toppery idą w ruch ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. slicznie dobralas te kolorki, czerwony jest uroczy a ten top..echhhh..juz jes na mojej liscie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, ten toper wygląda rewelacyjnie ! Zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny duecik razem tworzą ;) toppery też lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. czarno-białe toppery są najlepsze na takie szybkie mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty wiesz co sądzę o czerwonym :) :) topper bardzo przyjemny :) widać, że się postarali przy produkcji, skoro nie musiałaś się bawić w układanie drobinek :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby zwykłe mani a jednak coś ma w sobie. Mi się przeważnie nie chce nic kombinować więc topery cały czas używam :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. też uskuteczniam takie rozwiązania :)
    bardzo fajny duet :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny ten czerwony i razem z topperem tworzą ładną parę :D
    Ja, gdy nie mam czasu, najczęściej zapodaję piasek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. idealne połączenie kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
  12. To połączenie jest idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie współgrają te kolory ;) Obserwuję z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna czerwień! A i topper zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Do tej pory omijałam produkty Vipery szerokim łukiem, ale widzę, że powoli się wyrabiają. Taki koral jest fajną alternatywą dla czerwieni :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo zadbane pazurki, nie wiem dlaczego, ale to mani przypomina mi troszkę arbuza, brakuje jeszcze tylko zielonego akcentu :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze, zarówno te pozytywne, ale także te krytyczne - czasem warto MĄDRZE skrytykować, abym mogła się poprawić następnym razem. Mam jednak nadzieję, że tych negatywnych będzie jak najmniej :). Obraźliwe będą usuwane.
Proszę również o niezostawianie linków w komentarzach! Jeśli będę chcieć to na pewno do Was zaglądnę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...