poniedziałek, 3 listopada 2014

Podsumowanie października

Witajcie. Kolejny miesiąc za nami, więc czas na kolejne podsumowanie. Właśnie pod koniec października mojemu blogowi stuknęło pół roku ;). Za jakiś czas opublikuję swojego setnego posta i z tej okazji powolutku szykuję dla Was mini rozdanie :), ale dzisiaj nie o tym ;). Dziś pokazuję Wam moje wszystkie zdobienia z całego miesiąca. Miało być na bogato i myślę, że jest. Ten miesiąc był owocny nie tylko w zdobienia, ale także w moje wygrane w konkursach (wygrana z Wibo dopiero zostanie opublikowana). Nie przedłużając - tradycyjnie klikając w link pod zdjęciem przeniesiecie się do interesującego Was posta. Zapraszam :)














Czy któraś z powyższych prac przypadła Wam do gustu? Jeśli tak, to która?
Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Masz talent! Wszystkie mani udane. Tego czerwonego Rene nie znam, a lubię czerwienie i ta wpadła mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym miesiącu wszystkie mani mają coś w sobie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kostucha na Halloween to majstersztyk <3 Genialneeeeee!

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie zdobienia piękne ;) nie da się wybrać jednego ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez nie moge sie zdecydowac na najlepsze mani. Wszystkie sa super, swietnie dopracowane, oryginalne i wspaniale sie prezentujace. Brawo kochana!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie wygrywa neonowy pomarańcz i stare złoto, miodek :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Frank jest mega :)a poza tym wszystkie prace maja w sobie to coś i bardzo fajnie się wszystko oglądnie bo nie wiem jak z odtworzeniem :) zawsze można spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow , so cute and pretty manicure ! i like your blog and i have added you .we could follow each other if you agree !
    i like the most 3rd and 4th manicure , but love them all ❤

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze, zarówno te pozytywne, ale także te krytyczne - czasem warto MĄDRZE skrytykować, abym mogła się poprawić następnym razem. Mam jednak nadzieję, że tych negatywnych będzie jak najmniej :). Obraźliwe będą usuwane.
Proszę również o niezostawianie linków w komentarzach! Jeśli będę chcieć to na pewno do Was zaglądnę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...