czwartek, 8 maja 2014

Krótki post - szybkie zakupy w Rossmannie



Witam wszystkich! Miałam nie pisać dzisiaj tylko jutro, ale na jutro mam post z moim nowym mani z naklejkami 3D, więc postanowiłam dzisiaj króciutko opowiedzieć co wczoraj zakupiłam :)

Wczoraj zachciało mi się do Rossmanna, bo stwierdziłam, że skoro taka dobra promocja nadal trwa to skorzystam i kupię sobie utwardzacz Sally Hansen Insta Dri. (Nie wiem czemu w poniedziałek doznałam jakiegoś zaćmienia :D ale po prostu nie pomyślałam, żeby go wziąć.) Oczywiście znając życie (i mnie :D) tego co chciałam nie kupiłam, ponieważ już go nie było, natomiast nie mogłam się jak zwykle opamiętać, żeby nie kupić lakieru :). Ale nie ma tego złego... Gdy byłam w poniedziałek nie było tych nowych piasków Lovely, a tak to udało mi się dorwać dwie nowości (wyjątkowo sprzyjało mi szczęście), o których wkrótce na pewno napiszę :).
Oprócz tego skusiłam się na odżywki, które wyszły śmiesznie tanio (koszt jednej to niecałe 4 zł).
Nie rozpisuję się już, bo miało być krótko, resztę sami doczytacie :P
Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)
Lovely Baltic Sand nr 7 oraz nr 9

Wibo Celebrity Nails nr 7 Pastel Love

Lovely Preparat do usuwania skórek

Lovely Eliksir silnie nawilżający płytkę i skórki paznokcia

Lovely Preparat stymulujący wzrost paznokcia

Lovely Super fast dry Top Coat
Ciekawi mnie ten ostatni top, ponieważ ma jakiś dziwny opis. NIby top, ale odżywka. Używałyście już może?
Dobranoc, do jutra :)

4 komentarze:

  1. Sally Hansen mówisz ? Tak się składa, że nabyłam taki jeden wysuszacz w poniedziałek ;-) Jeśli chodzi o odżywki to dla mnie bezkonkurencyjna jest na razie 8 w 1 Eveline... lubię jak jeden kosmetyk spełnia wiele funkcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ostatnio sklerozę ;P i go zapomniałam a w środę nie było :( co do odżywek to mam ich dosyć dużo, z Eveline posiadam diamentową, działa na podobnej zasadzie co ta 8 w 1, ale jeszcze jej nie używałam tak jak jest to w opisie, parę razy zastosowałam pod lakier jako bazę. Ale na razie stosuję Nail Teka od Ciebie :) dziękuję jeszcze raz :*

      Usuń
  2. ten piasek nr 9 jest boski. Teraz będę ubolewać że go nie kupiłam :( ciekawe jak ten preparat do skórek będzie się spisywał. Posiadam też taki, ale jeszcze nie używałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuj żałuj :) bo jest piękny i na dodatek świeżynka, jeszcze u nikogo na blogu nie widziałam :), postaram się go szybko pokazać. Ale myślę, że wkrótce i Ty go dopadniesz :)

      Usuń

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze, zarówno te pozytywne, ale także te krytyczne - czasem warto MĄDRZE skrytykować, abym mogła się poprawić następnym razem. Mam jednak nadzieję, że tych negatywnych będzie jak najmniej :). Obraźliwe będą usuwane.
Proszę również o niezostawianie linków w komentarzach! Jeśli będę chcieć to na pewno do Was zaglądnę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...