poniedziałek, 12 maja 2014

Piaszczysta plaża, czyli Lovely Baltic Sand nr 7



Witam. W dniu dzisiejszym lakier, który jeszcze pachnie nowością :) jest to błękitny piasek Lovely Baltic Sand nr 7 new. Wpadł mi w ręce przez przypadek wraz z innym osobnikiem o numerze 9 (którego wkrótce postaram się pokazać). A że ostatnio bardzo lubię piaski to po prostu nie mogłam się oprzeć :)
Kolorek jest przepiękny, pływają w nim większe, niebieskie drobiny. Kojarzy mi się z przejrzystą wodą oceanu w jakimś pięknym, egzotycznym miejscu, a dookoła gorący piasek. Ach... Trochę się rozmarzyłam :D ale ten opis idealnie pasuje do tego mani (przynajmniej wg mnie), no i na lato jest w sam raz. Będę często po niego sięgać.
Jeśli chodzi o aspekty techniczne, to ten kolorek mogłby mieć troszkę lepsze krycie, ale i tak nie jest z tym najgorzej. Dwie grube warstwy lub trzy cieńsze dadzą radę. U mnie są dwie cienkie (i tylko dwie, bez bazy i oczywiście bez topu), dlatego widać prześwity, ale uwierzcie mi, widać je tylko na zdjęciach. Na żywo prezentował się dużo lepiej. Następnym razem, gdy będę malować nim pazurki będę miała to na uwadze ;)
Zapraszam do oglądania :)


Zdjęcia w słońcu:


Zdjęcia w cieniu:



Jak się Wam podoba?
Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. bardziej podoba mi się nr 9, ta 7 w buteleczce jest nieciekawa, a tu prosze jaka niespodzianka :) na pazurkach jak nie ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, chociaż mnie też urzekł w butelce. do naszych bladych dłoni idealnie pasuje

      Usuń
  2. gdyby nie pomalowane skórki to prezentuje sie całkiem fajnie, kupiłam go i ciekawa jak sie u mnie spisze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety trochę się pomalowałam :/ ja też jestem ciekawa i czekam na post :)

      Usuń
    2. ja na pewno jeszcze bardziej bym się umaziała, a takie jak Ty masz tu pomalowane to w ogóle nie widać na żywo

      Usuń

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze, zarówno te pozytywne, ale także te krytyczne - czasem warto MĄDRZE skrytykować, abym mogła się poprawić następnym razem. Mam jednak nadzieję, że tych negatywnych będzie jak najmniej :). Obraźliwe będą usuwane.
Proszę również o niezostawianie linków w komentarzach! Jeśli będę chcieć to na pewno do Was zaglądnę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...