wtorek, 13 maja 2014

Zamki z piasku, czyli naklejki wodne po raz drugi


Witam. Przyznaję, nie wiem czemu przyszedł mi do głowy właśnie taki tytuł. Ale piasek jest i zamki są :D więc jakoś tak mi się skojarzyło ;) To są moje drugie w wykonaniu naklejki wodne, pierwsze możecie zobaczyć TUTAJ.
Na początku miały być same zameczki lub suwaki jak ktoś woli. Jednak przez moją nieuwagę straciłam jedną naklejkę, która miała wylądować na palcu serdecznym (niestety nie odkleiłam folii przed zanurzeniem jej w wodzie i później nie chciała się już odkleić, a chciałam wykorzystać tylko 10 naklejek, żeby na następny raz też został mi komplet 10), w związku z tym musiałam się jakoś ratować. Pomocą okazał się być piasek od Wibo. Aplikacja reszty naklejek przebiegła już bez problemu. Mam nadzieję, że mani nie jest przekombinowane i że przypadnie Wam do gustu, bo mi w gruncie rzeczy nawet się spodobało, a wyszło przez przypadek ;)
Z góry przepraszam za starte końcówki, ale zdjęcia były robione już po drugim dniu noszenia mani - nie miałam czasu, aby zrobić je wcześniej, a i rąk wcale nie oszczędzałam (mycie naczyń bez rękawiczek, co ostatnio rzadko mi się zdarza).
Zapraszam do oglądania.





Zdjęcia w słońcu:


Do wykonania mani użyłam:

  • Nail Tek Foundation I  - baza
  • Golden Rose Paris nr 214 - dwie warstwy
  • Essence Love Letters nr 05 Inkheart - zdobienia
  • naklejki zameczki z allegro
  • Wibo Wow glamour Sand nr 2 - piasek dwie warstwy
  • Seche Vite - top coat


Jak się Wam podoba pomimo moich niedociągnięć? Obiecuję, że następnym razem się poprawię :)
Pozdrawiam

13 komentarzy:

  1. Twoje i tak wyszły lepiej niż moje wypociny w nocy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super to razem wygląda, nie sądziłam, że spodobają mi się takie naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :) to jest właśnie urok naklejek wodnych, nie odstają i nie widać nawet, że to naklejki :)

      Usuń
  3. ja tam niedociągnieć nie widzę :) fajne połaczenie, tez mialam ochotę na zameczki, i suwaczki, ale wizji nie miałam. Fajnie to Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :) też na początku nie miałam pomysłu, ale jakoś samo przyszło, spróbuj ;)

      Usuń
  4. Śliczne te naklejki ;) muszę sobie takie sprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, są świetne :) jak je wszystkie zobaczyłam, to te chciałam najbardziej, można wiele fajnych rzeczy z nich wykombinować ;)

      Usuń
  5. calosc rewelacyjna! Piasek piekny- przy najblizszej wizycie w PL na pewno go poszukam. Pozdrawiam Paulinko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie, jest piękny, długo na niego polowałam, ale w końcu dorwałam w swoje łapki :D polecam :)

      Usuń
  6. nie wiem czemu nie widziałam jeszcze tego postu, naklejki plus piasek super połączenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widocznie gdzieś się uchował :) cieszę się, że się podoba ;)

      Usuń
  7. ale świetnie! fajne zestawienie kolorów :D

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze, zarówno te pozytywne, ale także te krytyczne - czasem warto MĄDRZE skrytykować, abym mogła się poprawić następnym razem. Mam jednak nadzieję, że tych negatywnych będzie jak najmniej :). Obraźliwe będą usuwane.
Proszę również o niezostawianie linków w komentarzach! Jeśli będę chcieć to na pewno do Was zaglądnę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...