poniedziałek, 5 maja 2014

Zakupowo - Rossmanowo (i nie tylko) :)



Dziś pierwszy dzień promocji w Rossmanie, a jednocześnie ostatni w Naturze. Odwiedziłam dzisiaj obie te drogerie i w Naturze dokupiłam to, nad czym się wcześniej wahałam. Po przemyśleniu sprawy (i przeglądnięciu internetu) skusiłam się na 4 rzeczy:

Pierwsza to baza peel off od Essence. Produkt, którego już nie ma w stałej ofercie, ale udało mi się to znaleźć na stoisku wyprzedażowym. Wcześniej jakoś nie zwracałam uwagi na tą bazę. Dzisiaj wpadła mi w oko i  mam nadzieję, że się sprawdzi przy brokatach.

Kolejne to lakier z Sensique z serii limitowanej oraz dwa lakiery Catrice, w tym jeden piaskowy.
Od lewej: Sensique nr 181 Flowery Meadow, Catrice Crushed Crystals 01 Royal REDding, Catrice Ultimate 51 I'm so nude

Tak jak przypuszczałam, że gdy będzie promocja lakierów w Rossmanie, to się mocno obkupię i tak też się stało. Dno mojego koszyka było pokryte samymi lakierami w przeróżnych kolorach. Trafiły się nawet neony, ale nie będę się rozpisywać – sami zobaczcie :)

Lovely:
Od lewej: Ibiza nr 1, Ibiza nr 3, Ibiza nr 2, Baltic Sand nr 3

Wibo:
Od lewej: Candy Shop nr 4, Summer Extreme Nails nr 534, Extreme Nails nr 547, Glamour Nails nr 2

I ostatni - topper od Sally Hansen:
X-Treme wear nr 290 Bold Gold
A jak Wam udały się zakupy?
Pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. ooo nie! Widze że mnie wyprzedziłaś! Ja własnie piszę taki post o moich zakupach z promocji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam z niecierpliwością :D pochwal się :> :D

      Usuń
  2. no i widzę dużo podobieństw :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ochotę na ten właśnie lakier z Sally Hansen, ale zdecydowałam się na bezbarwny w czarne i białe (a może srebrne) drobinki. Za to z L'Oreala mam czyste szaleństwo - Sequin Explosion, będzie się pięknie mienił na pazurach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a my zastanawiałyśmy się nad tym drugim - czarno-białym, ale mam dwa podobne, więc wzięłyśmy złoty :) L'Oreala też widziałam, ale też już mam podobne

      Usuń
  4. Jaka ta Hansenka jest śliczna ♥ te nowe Wibo też fajne wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się bardzo podoba, już jakiś czas na nią "chorowałam" ale dobrze, że nie kupowałam, bo doczekałam się przynajmniej na promocję :D

      Usuń
  5. Ten czerwony z Catrice jest naprawdę fajny, mam go :) A z serii Ibiza chciałam ostatnio kupić, ale był tylko róż ;/

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze, zarówno te pozytywne, ale także te krytyczne - czasem warto MĄDRZE skrytykować, abym mogła się poprawić następnym razem. Mam jednak nadzieję, że tych negatywnych będzie jak najmniej :). Obraźliwe będą usuwane.
Proszę również o niezostawianie linków w komentarzach! Jeśli będę chcieć to na pewno do Was zaglądnę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...