wtorek, 20 maja 2014

Na bogato - na pstrokato :)



Witam Was :) dzisiaj trochę pstrokate pazurki dla odmiany. Postanowiłam pokazać skitlles mani w odcieniach niebieskiego. Nie będę się długo rozpisywać. Na kciuku i palcu środkowym widzimy lakier Dot's Fan na błękitnej bazie, natomiast na małym palcu jest na białej bazie. Chciałam, aby ten mały był delikatnie jaśniejszy od pozostałych. Jeśli chodzi o srebrny piasek: jest to piasek z Essence, widzimy 3 warstwy (po dwóch bardzo delikatnie widać końcówki paznokcia), ale nawet jestem z niego zadowolona :). Na palcu wskazującym biała baza + topper od Essence, którego pokazywałam Wam TUTAJ. Tyle, jeśli chodzi o opisy - zapraszam do oglądania zdjęć :)




Zdjęcia w słońcu:


Do wykonania mani użyłam:

  • Nail Tek Foundation I - baza
  • My Secret French Manicure nr 01 - 2 warstwy
  • Ladycode by Bell (chyba) nr 61 (nr był na kartoniku, ale wyrzuciłam i nie wiem, czy dobrze zapamiętałam)
  • Essence Colour & Go nr 183 be my lucky star - 3 warstwy
  • Dot's Fan nr 453 - 2 warstwy
  • Essence 101 Dalmations nr 22 black dress and white tie - 1 warstwa
  • Seche Vite - top coat

Jakie macie zdanie na temat tak "okraszonych" pazurków?
Pozdrawiam :)


7 komentarzy:

  1. pieknie zestawilas kolory! Bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie pstrokatości, przyciągają wzrok :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne połączenie :) ten srebrny bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ekstra to wygląda taki miks! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wszystkie komentarze, cieszę się, że się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze, zarówno te pozytywne, ale także te krytyczne - czasem warto MĄDRZE skrytykować, abym mogła się poprawić następnym razem. Mam jednak nadzieję, że tych negatywnych będzie jak najmniej :). Obraźliwe będą usuwane.
Proszę również o niezostawianie linków w komentarzach! Jeśli będę chcieć to na pewno do Was zaglądnę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...