środa, 28 maja 2014

Moje nowe nabytki KABOS, czyli wygrana w konkursie Facebook'owym :)



Witam wszystkich

Ci, którzy śledzą mojego Fanpage'a już wiedzą, że jakiś czas temu wygrałam w Facebook'owym konkursie 5 lakierów marki KABOS :)

Dziś mogę przygotować z tego tytułu post i pokazać nagrodę, gdyż właśnie ją otrzymałam :)
W skład zestawu wchodzą 2 lakiery metaliczne, 1 lakier z drobinami, 1 topper oraz 1 lakier o strukturze cukru/piasku (doczytałam, że dokładnie jest to efekt jeans).

Zobaczmy, co my tu mamy: :)


Pierwsze dwa, jak wspominałam, są metaliczne. Lakiery te nie mają numerka, na stronie są podpisane jako różowy i srebrny, w zakładce lakiery metallic.
Informacja od producenta: Profesjonalny lakier do paznokci SaloNails oparty na formule Long Lasting. Jest łagodny dla płytki paznokcia, nie powoduje łamania i rozdwajania się paznokci. Nie zawiera szkodliwego formaldehydu, toluenu i DPD. Stylizacja nadaje paznokciom metaliczny blask.



Kolejny egzemplarz to lakier z serii jeansowej. Ciekawość mnie zżerała i spróbowałam na jednym paznokciu, ma strukturę delikatnego piasku, albo delikatnej cukrowej posypki i bardzo mi się podoba :) Jego kolor to Jeans granat. Do wyboru są także Jeans morski, Jeans niebieski oraz Jeans szary. Również nie mają numerków.
Producent pisze: Efekt Jeans   Profesjonalny lakier do paznokci SaloNails oparty na formule Long Lasting. Nie zawiera szkodliwego formaldehydu, toluenu i DPD.  Idealne wykończenie najmodniejszych w tym sezonie stylizacji jeansowych.


Kolejny osobnik to lakier z serii Pepper - efekt pieprzu. Przypomina mi Lemax'owe marmurki, tyle, że drobiny są nieregularne, różnej wielkości. Do nabycia również w kolorze czerwonym lub fioletowym. Także brak numerków.
Informacja od producenta: Efekt pieprzu  Profesjonalny lakier do paznokci SaloNails oparty na formule Long Lasting. Nie zawiera szkodliwego formaldehydu, toluenu i DPD.  Kolorowa emalia, w której zatopione czarne drobinki imitują roztarte ziarna pieprzu.


I ostatni cudak, to topper z serii 3D, czyli różnej wielkości drobinki w pastelowych kolorach i bieli. Uwielbiam takie :)
Informacja od producenta: Profesjonalny lakier do paznokci SaloNails oparty na formule Long Lasting. Jest łagodny dla płytki paznokcia, nie powoduje łamania i rozdwajania się paznokci. Nie zawiera szkodliwego formaldehydu, toluenu i DPD. Różnej wielkości i koloru kropki zawieszone w żelowej konsystencji tworzą efekt trójwymiaru.



Wkrótce postaram się pokazać każdego z osobna na paznokciach. Wtedy będę w stanie coś więcej o nich powiedzieć. Którego chcecie najpierw zobaczyć? :P

Jeśli Was zaciekawiłam, można je zamówić na TEJ STRONIE. Szkoda, że lakiery nie mają numerków. Łatwiej byłoby je znaleźć w sieci. Też tak macie, że zanim kupicie jakiś nowy lakier to sprawdzacie w necie jak wygląda na pazurkach? Czy może lubicie kupować/zamawiać w ciemno? :)

Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

9 komentarzy:

  1. Te dwa ostatnie mnie bardzo ciekawią, ale jako pierwszy chciałabym pooglądać już na paznokciach topper 3D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna wygrana :) zazdroszczę tych lakierów, są cudowne. Chciałabym zobaczyć jak wygląda na paznokciach "efekt pieprzu", pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. granat bardzo ciekawy :) żółty i ten z drobinami od samego początku mi się podobały, ciekawe jak reszta się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja kocham wszystkie i juz nie moge sie doczekac Twojej prezentacji!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ;) wszystkie fajne, ale ten żółciutki najwięcej mnie zaciekawił ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, a ja nie słyszałam o tej firmie jeszcze :) A ja bym chciała zobaczyc efekt jeansu, bo słyszałam o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że się Wam podobają :) widzę, że najwięcej głosów zdobył "żółtek", więc jego zobaczymy pierwszego ;) a później następne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej! Ten lakier z efektem pieprzu bardzo mnie intryguje :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze, zarówno te pozytywne, ale także te krytyczne - czasem warto MĄDRZE skrytykować, abym mogła się poprawić następnym razem. Mam jednak nadzieję, że tych negatywnych będzie jak najmniej :). Obraźliwe będą usuwane.
Proszę również o niezostawianie linków w komentarzach! Jeśli będę chcieć to na pewno do Was zaglądnę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...